'
pormoney







تاریخ درج فایل :1401/8/22

تعداد بازدید: 275

دانلود قالب HTML فوق العاده حرفه ای پنل مدیریت topbar-rtl

قیمت65000 تومان

این قالب html یک قالب بسیار پیشرفته برای مدیریت سایت است. این قالب شامل ویژگی‌های بسیاری است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. این قالب با استفاده از کدنویسی استاندارد برنامه نویسی شده است. طراحی قالب بسیار حرفه ای و ریسپانسیو است. فونت های این قالب بسیار جذاب و جالب بوده و به زبان فارسی می‌باشد. این قالب با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و در آن از بوت استرپ استفاده شده است.

این قالب در واقع یک داشبورد مدیریتی بسیار حرفه ای است برای کسانی است که به مدیریت و نظم کارهای خود بها میدهند. مدیریت این قالب یک مدیریت چند کاربره با ویژگی‌ها و امکانات متنوع است که یک مجموعه بزرگ از عناصر کاربردی را گرد هم جمع اوری کرده است.

از این قالب مدیریتی میتوان برای نرم افزارهای مدیریت ارتباط مشتری استفاده کرد. همچنین، میتوان از این قالب در پنل های سفارشی مدیریت، بک اند کسب و کارها و فروشگاه ها، سیستم مدیریت محتوا و سیستم مدیریت مشتریان نیز استفاده نمود.

بهتر است پیش از اقدام به خرید این قالب، پیش نمایش آنرا را مشاهده و از امکانات و ویژگی های آن مطلع شوید. این قالب تنها یک قالب html است. در صورت نیاز به شخصی سازی و برنامه نویسی اختصاصی میتوانید در شبکه اجتماعی کاری پرمانی به بنده پیام دهید و یا با شماره 090503694455 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده و دانلود قالب html میتوانید پروفایل ما را دنبال و سایر فایل ها را مشاهده نمایید.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

871595
درج نظر