'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/20

تعداد بازدید: 273

فرش گبه کد 8019

قیمت2,478,000 تومان

شانه: 500
تراکم: 1000
جنس نخ خاب: پلی پروپیلن
ویژگی نخ: هیت ست شده
تار و پود: پلی استر
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا

ضمانت نامه: 3 سال ضمانت نامه کتبی

اندازه: 290*200سانتی متر

فرش گبه کد 8019

استفاده از اِلمان‎های طراحی سنتی که یادآور زندگی قدیم باشد و به کاربردن رنگ‎بندی سرخ به عنوان رنگ زمینه و روشن‎تر برای ایجاد تضاد رنگی، از مهم‎ترین نشانه‎های فرش‎های طرح عشایری به شمار می‎روند و فرش طرح عشایری کد 8019 نیز با استفاده از همین امر، می‎تواند انتخابی باشد که به خانه شما اصالت داده و به آن رنگ می‎بخشد.

مشخصات ظاهری فرش طرح عشایری کد 8019 به ویژه رنگ‎بندی خاص آن، موجب شده تا این فرش باب سلیقه‎ی همگان نباشد؛ اما افرادی که به نوستالژی و طرح‎های سنتی علاقه دارند را شیفته خود خواهد کرد؛ استفاده از این فرش به لطف هماهنگی بی‎نظیر با دکوراسیون داخلی تِم کلاسیک، جلوه‎ای بی‎نظیر به منزل شما می‎بخشد که قطعا خبری خوب برای طرفداران این سبک دیزاین به شمار خواهد رفت.

این فرش همان‎قدر که برای خانه‎هایی با سبک معماری سنتی، سالن بزرگ و نورگیر خوب مناسب خواهد بود، چندان برای منازلی با طراحی مدرن و کم نور مناسب نیست هرچند که سلیقه شما در چیدمان وسایل و انتخاب رنگ‎ آن‎ها می‎تواند بر این موضوع به شدت تاثیرگذار باشد.

مشخصات فرش طرح عشایری کد 8019

از مهم‌ترین مشخصات فرش طرح عشایری کد 8019 باید به تعداد شانه 500 و تراکم 1000 اشاره کرد که توانسته در ریزنقش بودن و دوام بالای آن موثر باشد؛ البته که جنس الیاف و نخ فرش طرح عشایری کد 8019 که از پروپلی پیلن بوده و توانسته علی‏رغم ماندگاری طولانی مدت، در عدم ایجاد حساسیت و آلرژی و همچنین وزن و ضخامت کم نیز فوق‎العاده اثرگذار باشد را نباید از یاد ببریم!

همچنین گفتنی است که به واسطه ویژگی‌های فرش طرح عشایری کد 8019 از جنس نخ و الیاف گرفته تا رنگ‏بندی آن، چندان لکه‎ها و کثیفی‎ها به چشم نیامده و از این رو میتواند برای خانواده‎های پر رفت‌وآمد یک گزینه عالی به شمار رود.

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

527198
درج نظر