'
pormoney







تاریخ درج محصول :1401/4/21

تعداد بازدید: 312

فرش آشپزخانه کد 8008

قیمت2,478,000 تومان

شانه: 500
تراکم: 700
جنس نخ خاب: پلی پروپیلن
ویژگی نخ: هیتست
تار و پود: پلی استر
تعداد رنگ: 8
استاندارد: ملی ایران، CE اتحادیه اروپا
ضمانت نامه: 3 سال ضمانت کتبی

اندازه: 290*200سانتی متر

فرش آشپزخانه کد 8008

در آشپزخانه نسبت به محیط‌های دیگر تماس بیشتری با آب داریم. بنابراین اگر آشپزخانه شما سفید یا با رنگ‌های روشن‌تر است، می‌توانید این فرش که رنگ تیره و طرح نسبتا شلوغی دارد را انتخاب کنید. این فرش علاوه بر اینکه با فضای اشپزخانه ارتباط تصویری خوبی برقرار می‌کند، به گرم شدن فضا نیز کمک می‌کند. چنین فرشی با طرح‌هایی از ادویه‌جات آشپزخانه یک مدل فرش زیبا و شیک در دکوراسیون است و به طور فزاینده‌ای در انواع سبک‌های آشپزخانه استفاده می‌شوند. آن‌ها برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند و با داشتن رنگ‌های روشن، مدرنیته و پویایی به کف آشپزخانه می‌بخشند.

برای انتخاب فرش آشپزخانه این فرش با ترکیب رنگ مختلف، ایده آل است. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می‌شوند که معتقدند فرش باید هماهنگی کامل داشته باشد، اما حقیقت این است که اغلب، ظرافت و پیچیدگی در تضاد رنگ‌ها است. با نگاهی به چرخه رنگ این فرش، می‌توانید متوجه شوید که ادویه‌جات مختلف در رنگ‌های مکمل می‌تواند عجیب و غریب باشد. رنگ‌های مخالف به برجسته شدن هر یک از آن‌ها کمک می‌کند و می‌توانند راه خوبی برای ترکیب فرش با سایر وسایل دکوری باشند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های فرش آشپزخانه طرح قاشق‌های ادویه خواهیم پرداخت.

مشخصات فرش آشپزخانه طرح قاشق‌های ادویه

درباره مشخصات ظاهری این محصول می‌توان گفت جنس الیاف و نخ فرش آشپزخانه طرح قاشق‌های ادویه از 100% نخ پلی پروپیلن بافته شده که 500 شانه و دارای تراکم 1000 است. این محصول یک گزینه عالی برای شما به شمار می‌رود که با دوام و مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت می‌تواند تا سال‌های طولانی استفاده شود. این فرش‌ها رنگ ثابتی دارند که نظافت را آسان و سریع می‌کنند. رنگ‌های تند و متنوع از جمله‌ مهم‌ترین مشخصات ظاهری فرش آشپزخانه طرح قاشق‌های ادویه هستند که می‌تواند هماهنگی خوبی با انواع دکوراسیون آشپزخانه‌ها پرداخت.
 

 

تنها صفحه رسمی سفارش فرش در فروشگاه فرش پارس سایت فروشگاه فرش و اکانت فروشگاه فرش در شبکه اجتماعی کاری پرمانی میباشد.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

509086
درج نظر