'
pormoney







اخذ ویزا برای کشور کانادا

1401/3/14

اخذ ویزا برای کشور کانادا

مشاهده پیشنمایش

 کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. کشوری پهناور با مردمی مهربان و شهرهای زیبا و مناظر طبیعی متنوع و فوق العاده است. پایتخت کانادا اُتاوا و تورنتو بزرگترین شهر آن کشور است. برای آشنایی بیشتر با این کشور و اخذ اقامت دائم در آن، با آژانس هواپیمایی پرشین ویزا همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از وکلای با تجربه بتوانید اقامت صد در صدی و قانونی در این کشور را کسب کنید. این آژانس در ۹ کشور اروپایی شامل انگلیس، آلمان، هلند، ایتالیا، فرانسه، کانادا، اسپانیا، سوئیس و اتریش بدون واسطه و دارای وکلای خبره می باشد.

مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییراتی زیادی نشد. البته در همین سال ۲۰۲۱ برنامه‌های جدیدی به سیستم مهاجرتی کانادا اضافه شد. با توجه به شرایط ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، تعداد مهاجرین که از بیرون کانادا جذب کانادا شدند، کاهش چشمگیری داشت. ۱۵۰ هزار کارت اقامت کمتر از برنامه‌‌ریزی صادر شد.

آمار کارت اقامت دائم صادر شده در پنج سال گذشته به تفکیک هر کشور

برنامه‌ریزی جذب مهاجر کانادا برای جذب مهاجرین با اقامت دائم کانادا در دو سال آتی به شکل زیر است:

سال ۲۰۲۲ مجموعا ۴۱۱ هزار مهاجر جدید

سال ۲۰۲۳ مجموعا ۴۲۱ هزار مهاجر جدید

مراحل درخواست مهاجرت به کانادا

ابتدا تحقیقات خود را آغاز کنید. روش های مهاجرتی متنوع هستند. با بررسی دقیق تلاش کنید که بهترین راه را برای خودتان پیدا کنید.

ابتدا روش یا روش های مورد نظر را پیدا کنید.

پیش نیازهای هر روش را بشناسید.

وقت مشاوره از کارشناسان و وکلا بگیرید و از تجربه آن‌ها استفاده کنید.

اقدامات لازم را برای جمع آوری مدارک آغاز کنید.

در طول مسیر زبان خود را همچنان تقویت کنید.

در مورد کشور کانادا مطالعه کنید و بیشتر بدانید.

مهارت های شغلی تان را افزایش دهید و تقویت کنید.

خودتان را برای مهاجرت آماده کنید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

هر یک از روش‌های مهاجرتی به کانادا شرایط مخصوص به خود را دارند. همچنین مدارک مورد نیاز در هر یک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است؛ اما اغلب مدارکی همچون مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری، تمکن مالی و غیره مورد نیاز است.

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شما و روش مهاجرتی انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. چیزی که واضح است این است که شما باید حداقل بتوانید تمکن مالی برای هزینه‌های زندگی یک سال خود در کانادا را ارائه دهید. این مبلغ حداقل حدود ۱۳,۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. علاوه بر این، باید هزینه‌های ویزا و اقامت را نیز در نظر داشته باشید.

ما لاین و کارگزار مستقیم و بدون واسطه در 9 کشور معتبر جهان (انگلیس، هلند، اسپانیا، کانادا، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئیس) هستیم که در هر 9 کشور نماینده و وکیل مستقیم داریم، تنها قصد ما این است که راحت‌ترین روش اخذ ویزا را در اختیار شما قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوره همه روزه به صورت رایگان و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و از طرق واتساپ انجام می‌شود. به دلیل حجم بالای کاری، لطفا قبل از مراجعه حضوری، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، هماهنگی لازم انجام شود.

نام

 

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

775360
درج نظر