'
pormoney







نحوه اخذ ویزا برای کشور هلند

1401/3/14

نحوه اخذ ویزا برای کشور هلند

مشاهده پیشنمایش

 پنج شهر مهم این کشور هلند شامل: آمستردام که پایتخت کشور است، روتردام، اوترخت، لاهه و آیندهوون هستند. اما به منظور تمرکز زدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. برای ورود خارجی‌های خارج از منطقه شینگن به کشور هلند باید حتما ویزا داشت. علاوه بر اقامت طولانی مدت، ویزا برای اقامت کوتاه‌مدت در هلند نیز اعمال می‌شود. ویزای هلندی برای برخی از ملیت‌هایی که قصد دارند برای مدت کوتاهی (حداکثر ۹۰ روز) اقامت داشته باشند یا از طریق هلند ترانزیت شوند، ضروری است.برای آشنایی بیشتر با این کشور و اخذ اقامت دائم در آن،با آژانس هواپیمایی پرشین ویزا همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از وکلای با تجربه بتوانید اقامت صد در صدی و قانونی در این کشور را کسب کنید. این آژانس در ۹ کشور اروپایی شامل انگلیس، آلمان،هلند، ایتالیا، فرانسه،کانادا،اسپانیا،سوئیس و اتریش بدون واسطه و دارای وکلای خبره می باشد.

هزینه‌های اخذ ویزای کشور هلند به شرح زیر می باشد:

ویزای شینگن ورود (۹۰ روز): ۶۰ یورو

ویزا شینگن ورود چندگانه (۹۰ روز): ۶۰ یورو

ویزای شینگن کودکان ۱۲ – ۶ (۹۰ روز): ۳۵ یورو

ویزای شینگن کودکان ۰ – ۶ (۹۰ روز): رایگان

ویزای ترانزیت (سن ۱۲ و بالاتر): ۶۰ یورو

ویزای حمل‌ونقل فرزندان (۶ – ۱۲ سال): ۳۵ یورو

ویزای انتقال فرزندان (۰ – ۶ سال): رایگان

ویزای بازگشت: ۱۴۸ یورو.

 

هزینه تمدید ویزای هلند

تمدید ویزا به دلیل شرایط شخصی قانع‌کننده ۳۰ یورو هزینه دارد. تمدید ویزا به دلیل وجود اتفاقاتی چون فاجعه طبیعی یا به دلایل بشردوستانه رایگان است.

 

هزینه‌های اقامت هلند و هزینه‌های درخواست

درخواست اجازه اقامت هلند یا «MVV» با پرداخت هزینه همراه است. مقدار آن به نوع برنامه بستگی دارد. می‌توانید قیمت‌ها را در صفحه هزینه‌های برنامه IND بررسی کنید. «IND» پس از دریافت درخواست شما درخواست پرداخت را ارسال می‌کند. پرداخت از طریق کارت نقدی یا  کارت امکان‌پذیر است. کارت‌های اعتباری و پرداخت به‌صورت اقساط امکان‌پذیر نیست. اگر درخواست شما رد شود، هزینه‌های شما بازپرداخت نمی‌شود.

 

مدت اعتبار ویزا در هلند

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ویزاهای شینگن از تاریخ ورود اعلام‌شده شما برای حداکثر ۹۰ روز در یک بازه ۱۸۰ روزه معتبر هستند. ویزای شینگن قبل‌از این دوره معتبر نخواهد بود. اگر شرایط شخصی قانع‌کننده‌ای دارید که شما را مجبور به بیشتر ماندن در هلند می‌کند، می‌توانید درخواست تمدید ویزا بدهید. اگر می‌خواهید بیشتر در هلند بمانید، باید به کشور محل اقامت خود برگردید و درخواست یک «MVV» و اجازه اقامت (TEV) بدهید.

 

آیا می‌توانم ویزای هلندی خود را تمدید کنم؟

در شرایط استثنایی امکان تمدید ویزای شینگن وجود دارد. این کار از طریق «IND» انجام می‌شود و شما باید شرایط زیر را رعایت کنید:

اقامت طولانی شما از ۹۰ روز تجاوز نمی‌کند.

شما می‌توانید توضیحی در مورد شرایط شخصی قانع‌کننده که شما را مجبور به تمدید اقامت خود می‌کند ارائه دهید و می‌توانید مدارکی را ارائه دهید که ثابت کند شما قبل از انقضای ویزا قادر به بازگشت به کشور محل اقامت خود نیستید.

شما می‌توانید درحالی‌که در هلند اقامت دارید از یک حامی مالی برخوردار باشید که بتواند از شما پشتیبانی کند، یا خود را حمایت مالی کنید (حداقل ۳۴ یورو در روز).

شما تحت پوشش خدمات درمانی یا بیمه مسافرتی قرار دارید.

گذرنامه شما حداقل شش ماه دیگر اعتبار دارد و بیشتر از ۱۰ سال نیست.

هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه دلایل دیگری برای تمدید اقامت خوددارید، مانند قصد اقامت غیرقانونی در هلند، وجود ندارد.

ما لاین و کارگزار مستقیم و بدون واسطه در 9 کشور معتبر جهان (انگلیس، هلند، اسپانیا، کانادا، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئیس) هستیم که در هر 9 کشور نماینده و وکیل مستقیم داریم، تنها قصد ما این است که راحت‌ترین روش اخذ ویزا را در اختیار شما قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوره همه روزه به صورت رایگان و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و از طرق واتساپ انجام می‌شود. به دلیل حجم بالای کاری، لطفا قبل از مراجعه حضوری، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، هماهنگی لازم انجام شود.

نام

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

884626
درج نظر