'
pormoney







اخذ ویزا برای کشور اتریش

1401/3/14

اخذ ویزا برای کشور اتریش

مشاهده پیشنمایش


معرفی کلی ویزای اتریش

ویزای اتریش و راه های ورود به کشور زیبای اتریش انواع مختلفی ازجمله روش تحصیلی، روش کاری، روش سرمایه گذاری، روش ازدواج و... دارد. همانطور که می دانید هرشخص براساس دلایلی که قصد ورود به کشور اتریش را دارد بایستی یکی از انواع ویزا های اتریش را دریافت نماید. در ابتدا شرایط عمومی کشور زیبای اتریش را بررسی می نماییم و پس از آن به بررسی کامل شرایط ویزای اتریش می پردازیم. اتریش ازجمله کشور های اروپای مرکزی است که بدلیل موقعیت جغرافیایی آب و هوای خنک و معتدلی در آن دیده می شود. کشور زیبای اتریش مساحتی در حدود 83،879 کیلومتر مربع دارد و جمعیت آن در سال 2020 میلادی بالغ بر 9 میلیون نفر بوده است. اتریش با کشور های آلمان، ایتالیا، سوئیس، لیختن اشتاین، اسلواکی، اسلوونی و چک مرز مشترک دارد. شهر وین که چندین سال پیاپی به عنوان برترین شهر جهان انتخاب می شود، پایتخت اتریش است. زبان رسمی اتریش زبان آلمانی است، البته بیشتر مردم اتریش به زبان انگلیسی نیز سخن می گویند، اکثریت مردم اتریش مسیحی هستند. کشور اتریش یکی از کشور های ثروتمند جهان است و اقتصاد پیشرفته ای دارد. تولید ناخالص داخلی این کشور همواره رده بالایی داشته است. واحد پول رایج در اتریش یورو است. اتریش جاذبه های گردشگری بسیاری همچون کاخ شون برون، قلعه هوهن سالزبورگ، منطقه کوهستانی زلامسی، اپرای ایالتی وین، کاخ میرابل دارد. برای آشنایی بیشتر با این کشور و اخذ اقامت دائم در آن،با آژانس هواپیمایی پرشین ویزا همراه باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از وکلای با تجربه بتوانید اقامت صد در صدی و قانونی در این کشور را کسب کنید. این آژانس در ۹ کشور اروپایی شامل انگلیس، آلمان، هلند، ایتالیا، فرانسه، کانادا، اسپانیا، سوئیس و اتریش بدون واسطه و دارای وکلای خبره می باشد.

انواع ویزای اتریش

ویزای اتریش به انواع مختلفی همچون ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای تحصیلی و... تقسیم می شود. در ادامه به بررسی انواع ویزا های اتریش و دسته بندی ویزاها می پردازیم.

 

ویزای اتریش از نوع A

ویزای A یا ویزای ترانزیت فرودگاهی نامیده می شود، شخصی که شهروند کشورهای حوزه شینگن نیست و قصد سفر به کشوری را از مسیر فرودگاهی حوزه شینگن دارد بایستی این ویزا را دریافت نماید. این ویزا در فرودگاه صادر می گردد.

 

ویزای اتریش از نوع B

ویزایB یا ویزای حمل و نقل نامیده می شود، این ویزا برای شهروندان کشور های غیر عضو شینگن می باشد و به آنها اجازه می دهد که از طریق کشورهای عضو شینگن به هم سفر کنند. این ویزا 5 روز اعتبار دارد.

 

ویزای اتریش از نوع C

ویزای C یا ویزای کوتاه مدت گفته می شود که برای اشخاصی که قصد گردش و بازدید از یک کشور را دارند صادر می گردد. این ویزا به شخص اجازه ورود و اقامت حداکثر 90 روز، در 180 روز را، در کشور های حوزه شینگن می دهد. فرد با این ویزای کوتاه مدت، اجازه کار در حوزه شینگن را ندارد. ویزای کوتاه مدت بر اساس اهداف سفر شخص به چند صورت صادر می گردد.

 

ویزای یکبار ورود یا Single-entry visa

این نوع ویزا به شخص اجازه یکبار ورود به حوزه شینگن را می دهد و شخص پس از خروج از حوزه شینگن دیگر اجازه ورود با این ویزا را ندارد، حتی در صورتی که از مدت اعتبار ویزا باقی مانده باشد.

ویزای دوبار ورود یا Double-entry visa

ویزای دوبار ورود به شخص اجازه دوبار ورود به حوزه شینگن را می دهد و شخص پس از دومین خروج از حوزه شینگن دیگر اجازه ورود با این ویزا را ندارد، حتی در صورتی که از مدت اعتبار ویزا باقی مانده باشد.

ویزای چندبار ورود یا Multiple-entry visa

ویزای چندبار ورود به شخص این اجازه را می دهد که در طول مدت اعتبار ویزا چندین بار به حوزه شینگن سفر کند. این ویزا به صورت 1 ساله، 3 ساله و 5 ساله صادر می شود. در تمامی ویزا های چندبار ورود شخص بایستی قانون 90 روز اقامت در 180 روز را رعایت نماید.

 

ویزای اتریش از نوع D

ویزای D یا ویزای ملی نامیده می شود. شخصی که به دلایل کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و... ویزای D را دریافت می نماید اجازه اقامت بیش از 90 روز تا 6 ماه را در حوزه شینگن دارد. این شخص اجازه تردد در تمامی کشور های حوزه شینگن را دارا می باشد.

ما لاین و کارگزار مستقیم و بدون واسطه در 9 کشور معتبر جهان (انگلیس، هلند، اسپانیا، کانادا، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئیس) هستیم که در هر 9 کشور نماینده و وکیل مستقیم داریم، تنها قصد ما این است که راحت‌ترین روش اخذ ویزا را در اختیار شما قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوره همه روزه به صورت رایگان و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و از طرق واتساپ انجام می‌شود. به دلیل حجم بالای کاری، لطفا قبل از مراجعه حضوری، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، هماهنگی لازم انجام شود.


نام

 

متن پیام

از عدد 1 (کم) تا 10 (زیاد) به این مطلب امتیاز دهید

کد امنیتی

633094
درج نظر